Des de la iniciativa de l’Institut Escola Antaviana, s’ha proposat un projecte per fer front a la rutinària deixada d’excrements de gos que tenim que contemplar a les portes del nostre centre educatiu.

Aquest gest d’incomprensió social i de vandalisme higiènic al barri ha de frenar-se el més aviat possible, i l’equip docent ja hi ha fet un pas. Liderats per la proposta del professor d’anglés Eduard Maynés, aquesta campanya tracta d’evitar que els responsables dels excrements del gos deixin les necessitats de la seva pròpia mascota i, així, no perjudiquin a tot l’alumnat del centre, ja que recordem que aquest trajecte es transitat cada dia per centenars persones, entre docents, alumnat i personal del centre. Entre tots podrem deixar el barri més net, tal i com es mereix!