L’hort de l’escola Antaviana ofereix als nens i nenes dels cursos de: P-3, P-4 i P-5 moltes oportunitats per poder manipular  i experimentar amb elements vius, en un entorn diferent i ple d’estímuls.

El contacte amb plantes i animals, que creixen i canvien, ajuda als nostres nens i nenes a fer observacions importants que els ajuden amb els  seus aprenentatges.

Aquest primer trimestre, les visites a l’hort, han estat per els/les alumnes  de P-3 un descobriment i per els/les de P-4 i P-5 un retrobament. Per això, volem compartir amb vosaltres algunes fotografies dels vostres fills i filles realitzant diferents activitats.

A LA TARDOR, LES CARABASSES HAN ESTAT LES  PROTAGONISTES DE

L’ HORT.

La collita, aquest curs, ha estat generosa i hem portat a les classes de P-4 i P-5 part de les carabasses de l’hort. Gràcies a elles hem fet  moltes converses i activitats manipulatives i artístiques.

L’OBSERVACIÓ DE LES GALLINES I ELS ÀNECS, HAN GENERAT MOLTA SORPRESA I IL·LUSIÓ ENTRE ELS/LES NENS/ES DEL PARVULARI.

L’ atractiu que desperten aquests animals pels nenes i nenes, ha portat a les classes de P-3 P-4 i P-5 a  descobrir moltes curiositats  que, ben segur, els faran seguir fent-se diferents preguntes.