Els nens i les nenes de 3r. hem realitzat un projecte sobre el reciclatge. A la reunió de delegats van recomanar no portar paper de plata pel entrepans, i a partir d’aquí van sorgir una sèrie de treballs i inquietuds sobre la importància del reciclatge i de les 3 “R” (reduir, reutilitzar i reciclar). Centrant-nos més en el que podíem fer nosaltres, vam arribar a la conclusió que volíem que a l’Antaviana el paper de plata fos 0%. Aquí va començar la segona part del projecte, i així va sorgir la nostra campanya publicitària:

ANTAVIANA 0% PAPER DE PLATA.

Primer vam  investigar quants nens portaven paper de plata a l’escola i vam pensar en com podíem  canviar aquest ús.

Les propostes van ser:

-Fer cartells amb rodolins atractius i penjar-los per tota l’escola.

-Mural al passadís, amb contenidors i materials ben reals.

-Fer anuncis publicitaris, com a la tele.

Hem treballat en grup, preparant el guió i els diàlegs, i aquí us els presentem. Al final de la nostra campanya publicitària tornarem a prendre dades de les classes per tal de veure si hi ha hagut canvis, i podem arribar al 0% Paper de plata!