Durant aquest segon trimestre un dia a la setmana hem continuat gaudint escoltant nous contes gràcies a la vostra participació.
La GLORIA, mare de la Victoria, va estrenar el segon trimestre amb el conte “ EL LLADRE DE LLÀGRIMES” i ens va fer sentir tot un món d’emocions!

La MILUSKA la mare de la Nayara, ens va explicar ………la història d’un cuc que sempre tenia mooolta gana!

Amb la PILAR, la mare d’en Joel i la petita Laia, vam tornar a gaudir d’en PATUFET!

La MARIA, mare de la Maria ens va explicar “BLANCANIEVES Y LOS 7 ENANITOS” una història plena de sorpreses!

Els pares de la Julia, en JULIAN i la MARI, ens va explicar “Els Contes de la Samba” i junts vam cantar algunes cançons que ja coneixíem !

Per acabar, En Rifi, la Rajaa, en Mohamed i la petita Chaimae, família de la Khadija ens van transmetre petites històries d’animals.

UN COP MÉS MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I PER COMPARTIR UN MOMENT A L’ESCOLA AMB ELS VOSTRES INFANTS