Aquest divendres dia 27 de maig, l’alumnat de 1r d’ESO farà l’espectacle final del projecte Baula a l’Ateneu de Circ i sota el títol: “Escoltem-nos”. Un espectacle de creació pròpia que han treballat durant tot el curs dins les matèries de Música i d’Educació Física.
El projecte Baula té un fort arrelament al projecte educatiu d’Antaviana; representa una oportunitat de treballar el llenguatge artístic en diferents disciplines i ens dona la possibilitat de generar continguts artístics a càrrec del propi alumnat que culminen en aquest espectacle final. Espectacle que les famílies de 1r d’ESO sempre han pogut veure com a espectadores dins l’espai de l’Ateneu.
Aquest any, però, i a causa dels protocols vigents de pandèmia, aquesta situació no serà possible, però us  convidem que el seguiu en directe a través de l’enllaç que us adjuntem tot seguit. La retransmissió de l’espectacle anirà càrrec d’alumnat també de 1r d’ESO.
  • Espectacle Baula a l’IE Antaviana: “Escoltem-nos” (1r d’ESO)
  • Data i hora de la funció: Divendres 28-5-2021 a les 11:30h
  • Enllaç:
Esperem comptar amb tots i totes vosaltres!